tirsdag den 14. november 2017

Det Bedste Trick Løbehjul - [Raven Trick Løbehjul]

Jeg har arbejdet med trick løbehjul i mange år. Rådgivet flere tusinde kunder. Været ude i stort set alle kombinationer af alder og kvalifikationer samt farver.

Det har givet mig en ganske stor ballast og viden om NETOP trick løbehjul.





Når så jeg bliver kontaktet af kunder, som spørger: Hvad er det bedste trick løbehjul DU kan anbefale. Så bliver jeg altid lidt spændt. For det er jo altid ganske individuelt. ...og det starter jeg så med at svare: Så siger folk - men du må da kunne pege på et ?

Det har ført til en række spørgsmål som:
1) hvor gammelt er barnet?
2) har det kørt på trick løbehjul før
3) kører det meget på ramper
4) er det et barn med GANG i
5) dreng eller pige


Når ovenstående er kommet på plads - kan jeg ALTID svare på det rigtige valg. Vil du læse uddybende om valg af løbehjul så se denne løbehjuls guide.

Det er nok også derfor, jeg blev ganske varm i hjertet, da jeg fik lov at sælge de yderst populære Raven trick løbehjul.

Det er netop et Raven løbehjul du ser på ovenstående billede. Det er populært pga regnbue farverne / det neochrome - som skinner som oliefarve og tiltaler ungerne.

Raven har blandet andet lavet ovenstående Regnbue farvede / Neo chrome løbehjul - som ungerne er vilde med.

Raven forhandles af en række proffesionelle i Danmark - herunder www.Legehjulet.dk
, www.Skatenation.dk mfl.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar